I made this widget at MyFlashFetish.com.

Pages

Saturday 31 March 2012

KEJOHANAN MERENTAS DESA 2012


KEJOHANAN MERENTAS DESA 2012 

Awal-Awal pagi pukul 6 aku dah bangun.Aku fikir nak pergi Merentas Desa ke tak nak...kalau pergi pun bukan menang..tapi aku buat keputusan dengan pergi sekolah sebab bosan duduk rumah...Pukul 7 pagi aku dah gerak pergi sekolah...Masa tu aku tengok langit macam gelap aje..Saya agak mesti hujan.Sampai saja sekolah hujan turun dengan renyai,tapi kitaorang tetap juga lari..Masa datang sekolah,setiap rumah sukan iaitu,Bendahara,Panglima,Laksamana,Kesatria dan Perwira akan jumpa cikgu rumah sukan masing-masing untuk ambil nombor untuk larian...

Lepas semua rumah sukan dah selesai ambil nombor,masa untuk pergi ke pintu gate utama untuk lari.Bila bunyi Hooooonnnnnn....menandakan sudah bermula, aku pun lari bersungguh-sungguh..Sampai je pertengahan aku dah pancit...aku terus je Jalan atau pun Awan Nano..hahahaha..Trek untuk form 1 and form 2 panjang...penat nak lari...Sampai nak dekat sekolah,aku lari laju...walaupun aku tak menang...Bila sampai aje sekolah, kawan aku ajak aku pergi Amcorp Mall.Aku ingat nak dengar pengumuman dulu ..tapi tak apa lah...Bila aku duduk je Kat Amcorp Mall lama,kawan aku pun datang,aku tanya dia rumah sukan mana juara....Dia cakap Perwira tempat 1, Kesatria tempat 2,Bendahara tempat 3,Panglima tempat 4 dan last Laksamana...aku rumah Laksamana..tapi tak ape Laksamana akan tetap tidak putus asa...tahun lepas form 2 kata Juara tahun lepas Laksamana..tapi tak apa lah untuk tahun ni..

Lepas lepak kat Amcorp Mall,pergi Perpustakaan Komuniti...lepas tu pergi Arena...Lepas pukul 3 petang aku balik...tu saja yang aku lakukan time Kejohanan Merentas Desa...

Sekian Terima Kasih daripada Hazyan.

No comments:

Post a Comment